środa, 16 stycznia 2013

Candy u Dobrosławy

Dzień dobry Kochani, witam Was w ten zimowy poranek, u mnie słonko przebija się przez chmurki ale i tak sypie śnieg:)
Dzis chciałam Was zaprosić na Candy do Dobrosławy, tworzy piękne rzeczy , ja wezmę udział to moje pierwsze Candy może szczęście do mnie się uśmiechnie ?

Podam Wam link, zobaczcie jej stronę, jak każda karteczka jest cudnie wykonana, Dobrusia ma dar w rączkach , oczywiście ma tez Kursy:)
Na które ja nie mam czasu obiecuje, obiecuje i dotrzymam słowa-słowo♥ Przy trójce dzieci jest tyle czasem pracy ,że i tak dziwie sie ze mam czas na moją pasje.-Pasje która na prawdę bardzo lubię

Klik w link i znajdziecie się w cudownym świecie:)
Zapraszam w imieniu Dobrosławy:*

http://dosiablog.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. witam i życzę szczęścia w moim candy.
    Ty właściwie to już wygrałaś candy , bo wylosowałam Ciebie w wymiance u Młodej mamy.
    Dobieram słodkości do paczki i w tygodniu wysyłam . pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, za miłe słowa w postaci komentarzy.
Serdecznie Pozdrawiam