czwartek, 16 sierpnia 2012

A wiec Kochani, to mój drugi wachlarz ale ten jest z plastikowych widelczyków.Zrobiłam juz go wcześniej ale widzę ze cieszą się takie wachlarze powodzeniem, i bardzo dobrze bo to nietypowa sprawa:))

  • A wiec tak od początku;Potrzebujemy karton , widelczyki, dodatki w moim przypadku to sztuczne kwiaty, wstążką, koronka , zielone listki np od róży.Po prostu to co mamy akurat pod ręką:)Aha i klej na gorąco -taki klej w pistolecie:)

  • Nie mam kursu obrazkowego ale opowiem co robiłam po kolei. Na wycięte półkole z kartonu układam widelczyki plastikowe nadając kształt wachlarza.Później klejem na gorąco przyklejałam każdego widelca, na gore dałam koronkę i ozdobiłam koralikami w kolorze różu.
  • Później tasiemką w kolorze ecru przeplotłam wachlarz jeden raz.Na półkole dałam ozdoby u dołu przykleiłam koronkę.


Moim znajomym bardzo sie podoba a Wam jak???:)

14 komentarzy:

  1. Piękne te twoje prace.
    Zostaję tu na dłużej
    Pozdrawiam :)

    A swoją drogą nie widzę tutaj "magicznego przycisku"... czyżby się gdzieś schował? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Świetny jest ten wachlarz. Pomysłowa bestia z ciebie.
    Bardzo bym chciała "Cię obserwować" ale nie widzę tu tej zakładki... Pomyśl o tym, że by więcej ludzi mogło podziwiać Twoje dzieła.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj !!!

    Bardzo mi się podoba bo jest inny niż te które dotychczas oglądałam!
    Widac ze to Twój pomysł i jest świetny!!! Pozdrawiam, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Kochani za miłe słowa, jestem początkująca i dopiero sie uczę:) Dziewczyny juz możecie dodawać mnie do Obserwowanych:) Mam nadzieje ze to widać na blogu w górnym prawym rogu?")

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,śliczne prace robisz,a wachlarz bardzo mi sie podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Witaj w blogowym światku :) Pięknie zaczynasz, ciekawe co nam pokażesz później, z chęcią będę Cię obserwować :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wachlarz jest megaaaaa przeuroczy!!!!zachwycona jestem:)))) Również zostaję na dłużej u Ciebie jeśli mogę ;) Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można prosić o tytuł piosenki ? A rzeczy robionę przez pania sa wspaniałe..)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały wchlarz. Czy można prosić o tytuł piosenkii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=CGyEd0aKWZE proszę o to link:))

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny, za miłe słowa w postaci komentarzy.
Serdecznie Pozdrawiam