czwartek, 13 grudnia 2012

Samochod wiklina papierowa

Kochani chcę pokazać mój samochód z wikliny papierowej , kurs naszej Ani zainspirował mnie do tej pracy

Auto jest w stanie malowania i jeszcze nie skończone ale i tak chce pokazać jak każdy z odrobiną cierpliwości może wykonać takie oto auto:)
Ja nie tworze tak pięknych prac jak moje koleżanki ale miałam zamówienie na takie auto wiec się odważyłam.

Na razie jeszcze nie jest wykończone ale już się chwale jednym małym zdjęciem:))

Reszta zdjęć za kilka dni

8 komentarzy:

  1. Samochodzik ładny, jak pomalujesz i ozdobisz będzie śliczniutki. Pozdrawiam Benia

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże brawa ! Piękny samochód !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny. Z pewnością Ci wyjdzie bo jesteś bardziej doświadczona w wiklinie ode mnie a tez udało mi się zrobić to autko, miło będzie jak zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super autko. Na zajęciach z technik plastycznych na mojej uczelni, także plotłam z gazetowej wikliny koszyczek. Było świetna zabawa. Ale jednak to nie jest moja dziedzina rękodzieła. Będę zaglądać. Bardzo podoba mi się Twoja wizja. Pozdrawiam i życzę w Nowym roku nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, swietne autko. Na uczelni plotłam koszyczek z gazetowej wikliny. Podobało mi się, ale to nie jest moja dziedzina rękodzieła. W nowym roku życzę dalszych pomysłów. Będę zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, za miłe słowa w postaci komentarzy.
Serdecznie Pozdrawiam