piątek, 14 marca 2014

Kursik - Tutorial na Jeżyka z kawy :)

Witajcie;) 

Tak jak obiecałam zrobiłam dla Was kursik na JEŻYKA ♥
Dostałam od Was sporo wiadomości jak i z czego jest wykonany nie każdy wierzył że to kawa,nie każdy wierzył że jest tak prosty do zrobienia:)

Kiedyś przez przypadek jedna z Dziewczyn na fb pokazała jakieś zdjęcie podobnego jeżyka ,było to zdjęcie a nie kursik i sama zastanawiałam sie jak go wykonać.Szukałam po internecie nie znalazłam niestety .:(
Ale może gdzieś jest i widział go ktoś . Ja pokazuje swojego jak go wykonuję :)

Zapraszam!!!

 ♥♥♥


Więc zaczynamy
 Co nam potrzebne 

- kulka styropianowa 
- kawa ziarnista
- farba zwykła ( plakatowa,akrylowa) obojętnie, kolor BRĄZ!
- kawałek tekturki 
- sznurek,włóczka,dratwa
- nożyk,pistolet z klejem na gorąco
- koraliki lub ziele angielskie

oraz dowolne ozdoby:) 


 Nasza kulkę styropianowa ostrożnie nożykiem przecinamy na pół 





Jedna polówkę kuli odstawiamy ,będzie nam potrzebna później  a drugą wyrównujemy nożykiem i malujemy na brązowo ,malujemy ponieważ Jeżyk miałby białe prześwity a to nie wygląda zbyt pięknie:)





pozostawiamy do wyschnięcia

teraz z tej drugiej połówki  wycinamy nosek naszego jeża,nacinamy trójkąt w kuli a później delikatnie wyrównujemy boki i górę ,wszystko wykonujemy wedle swojego gustu,nosek może być mniejszy, wąski .To pozostawiam Wam 




Gdy nasz nosek gotowy a połowa kulki brązowej jest już sucha ,zabieramy sie do odrysowania spodu.Potrzebujemy kartonu,kładziemy polówkę kuli  odrysowujemy koło, później wycinamy i przyklejamy klejem na gorąco do spodu kulki.













Doklejamy nosek do kuli


Teraz potrzebujemy sznurka,
możecie wykorzystać to co macie w domu
może to być:
mulina,sznurek biały do bielizny cienki
dratwa
ja używam i Wam polecam coś grubszego
sznurek mam malarski biały 




Zaczynamy owijanie nosa i spodu naszego jeżyka

klejem na gorąco zaczynamy przyklejać powoli ,ja zaczęłam od noska,później zaczynam dół


obwijamy aż do końca

teraz pod spodem





Gdy już skończyliśmy z owijaniem zaczynamy z przyjemnościami:)

potrzebujemy teraz kawę, 



Pierwszy rząd przyklejamy prosto i zaczynamy albo od połowy jeżyka albo bliżej początku, jak Wam wygodniej ,chodzi o ustawienie jego kolcy:) 

kolce prosto

a teraz UWAGA!!!

kolce do samego końca przyklejamy  lekko po skosie




został nam przód Jeżyka 
teraz przyklejamy do przodu prosto 


Gdy juz nasz Jeż będzie miał kolce ,zabieramy się za pyszczek:)

Wy możecie użyć co chcecie na oczka
w moim przypadku wybrałam Ziele Angielskie
można koraliki jakieś mniejsze



nosek to po prostu ziarenko kawy 


   W tym przypadku użyłam lakieru bezbarwnego dla ładnego połysku jeża ,będzie
 się błyszczał nie zabije to efektu zapachu kawy.

 Zostało nam  go tylko ozdobić.
Moje są wiosenne i nie maja jabłuszka ;)


To już wszystko,prawda że jeżyk jest prosty w wykonaniu?






Czekam na Wasze Jeżyki, mam nadzieje ze się pochwalicie i wspólnie umieścimy je w Jednej Galerii.

Dziękuje Wam:)



7 komentarzy:

  1. Dziękuję,kursik jest super,cały czas mnie nurtował nosek,a tu kawałek z drugiej polówki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za kursik :) Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za wspaniały kursik jeżyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty ,ale jaki piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jeżyk , prosty i pomysłowy , ślicznie wykonany , Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER KURSIK PRZYMIERZAŁAM SIĘ KIEDYŚ ZROBIC COS PODOBNEGO DLA WNUSI A TU TAKI FAJNY SPOSÓB DZIĘKUJĘ I NAPEWNO WYKONAM TAKIEGO JEŻYKA NINKA POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY , WŁAŚNIE MYŚLĘ SPRÓBOWAĆ TAKIEGO ZROBIĆ , DZIĘKI ZA SUPER KURSIK . BASIA.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, za miłe słowa w postaci komentarzy.
Serdecznie Pozdrawiam