poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podziękowania

I Stary Rok sie kończy, dla wielu z nas to czas podsumowań , czas robienia w głowie bilansów strat i dochodów.
Mój rok był ciężki, przeplatany radością i smutkiem, pomówieniami i osądami, złym słowem.
Całe szczęście że większość z Was wierzy w ludzi i ja się staram.
To dzieki Wam nauczyłam sie wikliny papierowej, kręcenia kwiatów z krepy oraz masy solnej.
To dzięki Wam budziłam się rano i z radością patrzyłam na przyszłość  i to Dzieki Wam zdobyłam nowych przyjaciół...
Chociaż sie nie znamy to tak naprawdę znamy się się bardzo dobrze!!!
Chciałam złożyć Wam wszystkim wielkie PODZIĘKOWANIA , złożyć życzenia ZDROWIA, MIŁOŚCI, SPEŁNIENIA WASZYCH PLANÓW OSOBISTYCH!!!
Nowych celów i pomysłów, wielki ogrom kreatywności.
Oby ten nasz Nowy Rok przyniósł nam Wszystkim lepsze dni.:)
 SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
Dziękuje:**

niedziela, 23 grudnia 2012

Wianuszek

Wiklina papierowa to coś czym zajmę się chyba teraz trosze ..to mój kolejny wianek w kolorze fioletu:)

Powiem nieskromnie ze bardzo mi się podoba



Każdy z nas ma na tyle dużą dłoń,
że może z niej uczynić Betlejem
Każdy z nas ma na tyle ciepłe serce,
że może przyjąć nowo narodzoną miłość...
do tego wystarczy tylko wiara, nadzieja
a miłość przyjdzie sama... Radosnych Świąt!

 

środa, 19 grudnia 2012

czwartek, 13 grudnia 2012

Samochod wiklina papierowa

Kochani chcę pokazać mój samochód z wikliny papierowej , kurs naszej Ani zainspirował mnie do tej pracy

Auto jest w stanie malowania i jeszcze nie skończone ale i tak chce pokazać jak każdy z odrobiną cierpliwości może wykonać takie oto auto:)
Ja nie tworze tak pięknych prac jak moje koleżanki ale miałam zamówienie na takie auto wiec się odważyłam.

Na razie jeszcze nie jest wykończone ale już się chwale jednym małym zdjęciem:))

Reszta zdjęć za kilka dni

środa, 5 grudnia 2012

Kosze , koszyczki

Czar świąteczny u mnie za oknami jak i u Was:) Muszę sie nasycić tym widokiem bo nie długo znów temperatura inna i śniegu nie podobno ma nie być na święta:(( Nie lubię tak:( 
Uwijam się pomiędzy robieniem prezentów jak i pracami dla Was:))

O to dwa Moje koszyczki dla p.Emilii , uradowana ja też a teraz Wam pokaże zdjęcia bo też chce nacieszyć Wasze oczy 
Oczywiście zapraszam na zakupy , mam możliwość jeszcze zrobienia przed świętami:*